L'OREAL FALSE LASH SUPERSTAR SZEMPILLASPIRÁL


A legutóbbi L'Oreal blogger napon került hozzám a márka új szempillaspirálja, a False Lash Superstar, ami kettős formulájának köszönhetően ígér műszempilla hatást. Az utóbbi egy hónapban szinte kivétel nélkül minden nap ezt a spirált használtam, úgyhogy mostanra eléggé kiforrott véleményem van róla, ezt szeretném most Veletek is megosztani. 

Ha jól emlékszem, még valamikor gimis koromban használtam utoljára ilyen két komponensű szempillaspirált, ami szintén egy L'Oreal darab volt, úgyhogy emiatt minden alkalommal nosztalgikus hangulat fogott el, amikor a kezembe került a False Lash Superstar. Egyébként a tubusa teljesen szokványos, az egyik végén a fehér "alapozóréteg", a másik végén pedig a fekete fedőréteg található. És, hogy egyértelművé tegyék a sorrendet, a tubusokat egy-egy számmal is ellátták. 

Ahogy a lenti képen is látjátok, az alapozó réteg egy - a szélein vastagodó - kefét kapott, míg magát a fekete festéket egy hajlított fejű kefével kell felvinni. Ez a hajlított kialakítású fej elvileg segít még íveltebbé tenni a pillákat.




használata tulajdonképpen roppant egyszerű, első lépésként felvisszük a fehér alapozóréteget, majd mielőtt az teljesen megszáradna, átmegyünk a pillákon a fekete festékkel is. Én úgy szoktam csinálni, hogy először kifestem a felső pillasort az alapozó réteggel, majd amíg ez szárad, gyorsan végigszaladok az alsó szempilláimon a fekete festékkel, végezetül pedig a felső pillasort is "lezárom" a fedőréteggel. Azt vettem észre egyébként, hogy sokkal szebb lesz a végeredmény, ha 0. lépésként begöndörítem a szempilláimat, mert ha csak "simán" viszem fel a festéket, akkor szinte lehetetlen íveltté tenni őket. De lehet, hogy ez csak szempilla-hossz kérdése.

A másik pedig, hogy a festékmennyiséggel is érdemes vigyázni, ugyanis ha túlságosan sokat viszünk fel belőle, elég durva pókláb hatású lesz a végeredmény, ami szerintem nem a legszebb látvány.

A tartósságával én maximálisan elégedett vagyok, a nap végére ugyan olyan stabilan ott marad a helyén, mint ahogyan reggel felkentem. Bár tény, hogy nekem ezzel más spiráloknál sem szokott problémám lenni. 




Összességében véve szerintem egy egész jó kis szempillaspirálról van szó, bár az igazat megvallva néha egy kicsit macerásnak érzem a használatát. Rohanós reggeleken nem szívesen nyúlok hozzá, mert ez nem egy olyan darab, amit csak úgy sebtében feldob az ember, igen is kell vele bíbelődni, hogy szép legyen a végeredmény. Akkor viszont, ha szánunk rá elég időt, tényleg csodaszép pillákat lehet vele varázsolni. 



Nektek, hogy tetszik a L'Oreal False Lash Superstar? Próbáltátok már? Milyenek a tapasztalataitok? Melyik a kedvenc szempillaspirálotok?



2 megjegyzés :

  1. Mindig valamilyen Avon spirált veszek. Kicsit félek, hogy ezzel sok lenne a réteg.

    VálaszTörlés
  2. Az Avon szempillaspiráljait sokan dicsérik, főleg a Supershock-ot. Egy párszor már én is "nekiindultam", hogy rendelek belőle, de eddig elhalasztottam a dolgot, mert mindig volt otthon legalább 2-3 másik spirál, és nem szerettem volna túl sokat felhalmozni belőlük.

    A L'Oreal False Lash Superstar-t viszonylag vékony rétegben is fel lehet vinni, bár tény, hogy a 2 fázis miatt sosem lesz olyan, mint például a Maybelline Lash Sensational, ami nekem most a nagy kedvencem. Mondjuk legutóbb valahol azt olvastam, hogy ha elhagyjuk a fehér alapozóréteget, akkor ezzel is természetesebb hatást lehet elérni, de én még úgy nem próbáltam.

    VálaszTörlés