OPI | SWEET HEART


Néhány hónapnyi géllakkozás után pár hete ismét visszatértem a hagyományos manikűrhöz. A géllakk sajnos eléggé elgyengítette a saját körmeimet, de szerencsére most már teljesen rendbe jöttek, úgyhogy gondoltam ennek örömére meglepem magam egy új körömlakkal. Korábban már próbáltam néhány színt az OPI-tól, és az az igazság, hogy azok nem igazán vettek le a lábamról, viszont amikor a legutóbb észrevettem a Müllerben, hogy épp akciósak a lakkjai, úgy gondoltam teszek velük még egy próbát. Mindenképpen valami egyszerű, könnyed, munkahely-kompatibilis színt szerettem volna, így esett a választásom a Sweet Heart-ra.

Ahogyan a képeken is látjátok, ez egy nagyon kifinomult pasztellrózsaszín árnyalat, amit a Barátom tündérrózsaszínnek keresztelt el. Szerintem nagyon aranyos és találó név, igazán illik ehhez a színhez.




Az ecsete hosszúkás és lapos, egész könnyű vele dolgozni, de azért a kisebb körmökön a körömágynál kicsit trükközni kell, hogy ne fessünk össze mindent.

A fedését illetően egy picit többet vártam tőle, nekem két vastagabb réteg kell belőle a tökéletes fedéshez. És azért valljuk be, ezt egy jóval olcsóbb Essence is tudja. Viszont a végeredmény engem kárpótol ezért a kis hiányosságért cserébe, amit akár a halvány színnek is betudhatunk. 

A száradási idő szerintem egész jó, bár csodát azért ettől se várjunk. Nyilván, ha lefekvés előtt visszük fel a körmeinkre, bizony ez is csúnyán párnalenyomatos lesz másnapra, de amúgy a két vastagabb réteg nagyjából 15-20 perc alatt koppanósra szárad.

És, hogy mégis miben tud ez többet, mint egy drogériás körömlakk? Egyértelműen a tartósságát emelném ki legfőbb erősségként. Nekem takarítással és napi többszöri mosogatással 4 napig tökéletesen fennmaradt a körmeimen, úgyhogy emiatt azonnal a  kedvencem lett. Ha jól tudom az OPI körömlakkokat itthon a Douglas és a Müller üzleteiben lehet megvásárolni, ahol most akciósan 2.999 Ft helyett 2.099 Ft-ba kerül az összes árnyalat. Éppen ezért, ha Ti is szeretnétek kipróbálni néhány színt, szerintem most érdemes szétnézni náluk. 




Nektek, hogy tetszik ez az árnyalat? Melyik a kedvenc nyári körömlakkotok? Mi a véleményetek, tapasztalatotok az OPI lakkjaival kapcsolatban?





4 megjegyzés :

  1. Nagyon szép lakk! Tetszik a körmeiden is :) ;)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm Judy, nagyon aranyos vagy! :)

    VálaszTörlés
  3. Szép ez a lakk, de sajnos nekem még az OPI lakkok sem tartósak. Mondjuk sima lakkozást gyorsszárító fedőlakkal felkenni, nem nagy idő, nekem belefér 2-3 naponta.

    VálaszTörlés
  4. Igen, az sajnos előfordulhat, hogy nem mindenkinél ugyan úgy működik egy-egy lakk. :/ Maximum az alap-és fedőlakkal lehet javítani egy picit a helyzeten. Bár én pont ennél a körömlakknál vette észre, hogy amikor a Morgan Taylor alap- és fedőlakkját használtam hozzá, sokkal kevesebb ideig bírta, mint amikor csak önmagában vittem fel 2 rétegben.

    VálaszTörlés