KEDVENC NYÁRI ILLATAIM | CHLOÉ EDT


A Chloé illataival tavaly október környékén találkoztam először, amikor a Glamour napokon promóterként dolgoztam a Müllerben. Korábban valahogy sosem figyeltem fel rájuk, az alatt a három nap alatt viszont szinte a parfüméria összes illatát volt szerencsém végigszaglászni, így futottam bele a márka akkori legújabb illatába, a Love story-ba. Mivel alapjában véve a könnyed, édeskés és virágos illatokat kedvelem, egyből levett a lábamról, és eldöntöttem, hogy tavasszal meglepem magam vele. Aztán eljött a tavasz, én pedig végül egy másik Chloé illatot választottam helyette, a Chloé EDT-t.




Fél évvel korábban valószínűleg még azt mondtam volna rá, hogy kellemetlen, szúrós szagú, nyanyás illat, mostanra viszont valahogy sokkal másabbnak, inkább kifinomultnak érzem. Nem egy szokványos édeskés nyári illat, az tuti. Kifújáskor először egy kicsit fanyar, kicsit kesernyés, de felfedezni benne citrusos jegyeket is, ami az alapillatban lévő ámbrának és virginiai cédrusnak köszönhető. Aztán ahogy lassacskán kezd kibontakozni, előjönnek a szív illatban lévő jegyek, a rózsa, a magnólia és a gyöngyvirág. Ezek közül az én bőrömön leginkább a gyöngyvirág érvényesül, legalább is ahogy én érzem. A fej illat már sokkal játékosabb és frissebb elemeket tartalmaz, a pünkösdi rózsának, a licsinek és a fréziának köszönhetően kifejezetten könnyeddé válik az összhatás.

A tartóssága szerintem kifejezetten jó, bár ez nyilván egyénfüggő. Rajtam még ebben a nagy melegben is simán kibír egy 8 órás munkanapot. Természetesen a nap végére már sokat kopik az illata, de még így is határozottan érezhető marad.

A mennyiséggel csínján kell bánni, ugyanis könnyen fullasztóvá tud válni. Főleg zárt térben, ezért én csak 1-2 fújásnyit szoktam belőle használni egy-egy alkalommal. De azért ennek is van előnye, mert így legalább sokáig ki fog tartani ez az üvegcse.

Mivel elég ritkán vásárolok parfümöt, szinte mindig a legnagyobb kiszerelést szoktam megvenni, mert ár/érték arányban az szokott a legjobban kijönni. Ennél viszont úgy voltam, hogy egy 50 ml-es kiszereléssel is bőven el leszek egy jó darabig, még akkor is, ha minden nap ezt fogom használni. Nem tudom, Ti, hogy vagytok vele, de én parfümöt szinte kivétel nélkül mindig az Iparfümériáról szoktam rendelni, ugyanis ott jóval a bolti ár alatt lehet hozzájutni minden illathoz. Ezúttal viszont a Müllerben pont le volt akciózva a Chloé EDT, úgyhogy nagyjából ugyan annyiért tudtam elhozni, mintha online rendeltem volna.  




Én nagyon megkedveltem ezt az illatot, úgyhogy bátran merem Nektek is ajánlani. Ha szeretitek a kesernyésebb, kicsit karakteresebb illatokat, szerintem mindenképpen illatoljátok meg a Chloé EDT-t.



Ti próbáltátok már ezt az illatot? Milyennek találtátok? Melyik a kedvenc nyári parfümötök?



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése