PIXIBAG FESZTIVÁL KIADÁS


Ha nyár, akkor fesztivál, ha pedig fesztivál, akkor Pixibag Festival kiadás. Ugyan az idei fesztiválszezon már a végét járja, nyaralás szempontjából még tartogat néhány kellemes napot az idei év, ahol remek szolgálatot tehetnek a legutóbbi, fesztiválos Pixibag-ben lévő termékek. Én a legtöbbjüket már ki is próbáltam, úgyhogy gondoltam, Veletek is megosztom a tapasztalataimat az egyes termékekről.




Caosept kéz-és bőrfertőtlenítő gél
Szerintem a lehető legjobb választás egy fesztivál hangulatú meglepetéscsomagban egy ilyen fertőtlenítő gél, ami egyébként a hétköznapokban is sokszor jól jön, ha nincs lehetőségünk kezet mosni. Ez a 110 ml-es kiszerelés abszolút táska-kompatibilis, és ami külön szuper benne, hogy E-vitamin és Panthenol tartalmának köszönhetően egyáltalán nem szárítja a bőrt. Jah, és tőlem azért is jár egy nagy piros pont, mert egyáltalán nincs olyan kommersz alkoholos szaga, mint a legtöbb kézfertőtlenítőnek.

Signal White now fogkrém
Habár mostanában már próbálkozom más fogkrémekkel is, nálam az örök kedvenc az Elmex piros tubusos kréme, amit a Signal-nak sem sikerült kiütnie az első helyről. Nekem eléggé fura, hogy olyan nagyon erős kék színe van még használat közben is, és ettől valamiért visszataszítónak találom. Egyébként teljesen jól tisztít, és kellemes - nem az a nagyon vad, erős - hűs, friss érzést hagy maga után. A fehérítő hatását nem igazán vettem észre, de lehet, hogy hosszabb ideig kell használni ahhoz, hogy látványos legyen a változás. 

Dr. Kelen Sun Save napozás utáni balzsam
A nyaralás megmentője volt idén ez a napozás utáni balzsam, ugyanis rögtön az első nap sikerült egy kicsit túlkapni a napozást. Nagyon kellemesen enyhítette az égő érzést és másnapra teljesen lehúzta a pirosságot a bőrömről. Egyébként nemcsak napégésre jó, hanem szőrtelenítés után is nyugtatja az irritált bőrt, úgyhogy ezután én erre a célra is ezt fogom használni. 

Kneipp tusfürdő
Ha van tökéletes zselés szaloncukor illatú tusfürdő, akkor ez az. Nem használom ugyan minden nap, mert minden cseppje kincs, de így is a hónap kedvencei között van nálam. A mennyei illata mellett egyébként nagyon kellemesen hidratálja is a bőrömet, úgyhogy ha ez a tubus elfogy, biztos, hogy beszerzek belőle egy nagyobb kiszerelést.

Borotalco Original spray
A kézfertőtlenítő mellett a másik jolly joker termék a Borotalco Original dezodora, ami még csak nemrég jelent meg a hazai drogériák polcain. A kis kiszerelésnek hála tökéletes akár fesztiválra, akár nyaralásra. Az illata szerintem kellemes, olyan klasszikus púderes, friss illat, és az izzadásgátló hatása is teljesen rendben van. A csomagolása nem túl feltűnő, engem inkább emlékeztet egy rovarirtóra, mint egy izzadásgátlóra, de ettől függetlenül jól végzi a dolgát. Én mondjuk inkább stiftes változatokat szoktam használni, de ha Ti szeretitek az ilyen spray kiszerelésűeket, érdemes lehet tennetek vele egy próbát.

Aussie Miracle beach waves
Régóta ki szerettem volna már próbálni egy ilyen beach spray-t, de mindig attól féltem, hogy az ilyen termékekben lévő só csúnyán kiszárítja majd a hajam. Éppen ezért eddig lebeszéltem magam róla, most viszont, hogy a Pixibag-ben volt egy az Aussie márkától, nem volt kérdés, hogy kipróbálom-e. Érdekes egyébként - lehet, hogy azért, mert rövid a hajam - de én inkább csak egy olyan fura zilált hatást tudtam vele elérni. Mondjuk annyira nem volt rossz a végeredmény, hogy végleg elmenjen tőle a kedvem, de egyelőre még nem mondanék róla konkrétabb vélemény. 




A fenti termékek mellett még egy hajpántból és hajgumiból álló Rosetti bizsu szett, illetve egy Nina Ricci parfümminta volt még a meglepetéstáskában. A parfüm a legújabb, limitált nyári kiadású Les délices de Nina volt, amibe sikerült az első fújáskor annyira beleszeretnem, hogy végül megrendeltem belőle a legnagyobb, 75 ml-es kiszerelést. A csomagolása szerintem borzasztó, az illata viszont annál csodásabb. Az igazat megvallva sosem rajongtam a Nina Ricci illatokért, ez viszont annyira más, annyira finom édeskés, hogy egyből levett a lábamról. 

Összességében véve szerintem sikerült megint nagyon szuper meglepetéscsomagot összehoznia a Pixi csapatnak. A parfüm, a tusfürdő, a napozás utáni balzsam és a kézfertőtlenítő nálam abszolút kedvenc lett, ezeket a későbbiekben valamilyen formában biztosan újra fogom vásárolni.



Nektek, hogy tetszik a Pixibag Festival kiadása? Próbáltátok már ezeket a termékeket? Milyenek a tapasztalataitok?




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése