KLASSZIKUS ELEGANCIA EGY ÓRÁBA ZÁRVA

A klasszikus órák iránti rajongásom még hónapokkal ezelőtt kezdődött, amikor megláttam egy gyönyörűséges Classic St. Mawes-t a Daniel Wellingtontól valamelyik hazai blogon. Az elegáns vékony számlap, a minőségi cserzett bőrszíj, és a szíjak nyújtotta variálhatóság egyből belopta magát a szívembe. De azt hiszem, ezzel nem vagyok egyedül.

Ha őszinte akarok lenni, sosem gondoltam volna, hogy a Michael Kors-féle divatórák után egyszer szívesebben viselnék majd egy ehhez hasonló fazont. Nézzétek csak, hát nem szemet gyönyörködtető ez az egyszerű, kifinomult stílus? Szerintem pont az egyszerűségük miatt szerethetőek annyira a Daniel Wellington órák. Hiszen amellett, hogy az általuk képviselt letisztult dizájn sosem megy ki a divatból, szinte kivétel nélkül bármilyen öltözékhez, bármilyen alkalomra nyugodt szívvel bevethető, időtálló darabokról van szó.




A Daniel Wellington órák nagy népszerűségnek köszönhetően persze egyre több márka jelenik meg a piacon hasonló karórával, ezekből gyűjtöttem most össze a kedvenceimet. Az órák nevére kattintva közvetlenül a termékek honlapjára juttok el, ahol meg is tudjátok őket vásárolni.




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése