READY TO WEAR - OUTFIT INSPIRÁCIÓK ITTHON ELÉRHETŐ DARABOKBÓL

Emlékeztek még a Mix&Match bejegyzésekre? Az az igazság, hogy nekem már nagyon hiányoztak az ilyen típusú inspirációs válogatások, és ahogy láttam, Ti is eléggé szerettétek őket, ezért úgy döntöttem időként újra jelentkezem egy-egy összeállítással. Első alkalommal egy csinosabb szettet hoztam, aminek az alapja egy tartan szoknya. Nem tudom, Ti, hogy vagytok vele, de én imádom ezt a mintát, viszont eddig eszembe sem jutott volna farmeringgel párosítani. Pedig tényleg nagyon jól mutat együtt a kettő. Hogy ne legyen túlzsúfolt a szett, a kék színű ruhadarabokhoz egyszerű, letisztult fekete kiegészítőket választottam. A ruhákat most is itthoni (illetve itthonról könnyedén elérhető) üzletek kínálatából válogattam össze, a lenti linkekre kattintva közvetlenül a termékek oldalára juttok.





Nektek, hogy tetszik ez az összeállítás? Milyen alkalomra tudjátok elképzelni?




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése