APRÓ ÖRÖMÖK | 2015. OKTÓBER

"Hiszek benne, hogy a boldogság nem szerencse kérdése. Nagyon sok munka van abban, ha jó az életed. Egyszer-egyszer - sokszor a legjobbkor - jön a véletlen, és helyére pöccint mindent, de ha sorozatosan, éveken keresztül jó dolgok történnek veled, az nem a szerencse miatt van, hanem azt jelenti, értesz ahhoz, amit csinálsz, kihasználod a lehetőségeket és keményen dolgozol!" /Farkas Lívia - Urban:Eve/

Az október számomra minden szempontból nagyon nyüzsgős volt, a hónap eleje a Glamour napok körül forgott, míg az utolsó napok a Digital Divas konferenciától voltak hangosak. Egy-egy hidegebb estén már előkerült a forrócsoki és a fűszeres chai latte, és végre felkenhettem a csodás barnás és bordós színekben pompázó körömlakkjaimat is. Október közepétől nemcsak a ruhásszekrényen, hanem az otthonunkon is látszott, hogy itt az ősz, ugyanis a nyári dekorációkat elraktam, és a helyükre kikerültek a nagy kedvenceim, a mécsesek.

Annak ellenére, hogy októberben sem lett több szabadidőm, az elmúlt hónapban valahogy mégis sikerült jobban beosztani az időmet, és így a bloggal is többet tudtam foglalkozni. A hónap első felében mutattam néhány őszi lakásdekorációs ötletet, és Ready to wear néven, új köntösben visszatért egy régi kedvenc sorozatom. Aztán szó volt a Glamour napi szerzeményekről, sőt, az egyik újdonságról már alaposabban be is számoltam Nektek. Nézegettünk cuki bögréket az Aliexpressen, elmeséltem, hogy hogyan éreztem magam a Digital Divas-on, és egy posztban bemutattam az őszi kedvenceimet is.

Szóval izgalomból most sem volt hiány, és nagyon remélem, hogy a november is hasonlóan mozgalmas lesz, és legalább ilyen fantasztikus élményeket tartogat majd számomra.





Meséljetek, Nektek, hogy telt az elmúlt hónap?
Mi volt a legemlékezetesebb pillanat októberben?





Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése