FÜRDŐTEA ÉS FÜRDŐCSOKOLÁDÉ? ÚJDONSÁGOK A TÖKÉLETES OTTHONI SPA ÉLMÉNYHEZ!

Régen imádtam teleengedni a kádat és hosszasan elmerülni a habokban, amióta viszont dolgozok, és önálló háztartást vezetek, erre sajnos egyre kevesebbszer szakítok időt. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint, hogy a tavaly Karácsonykor vett fürdőbombát még mindig nem használtam el. Mert még ha reggel el is döntöm, hogy na, "majd ma este", mire odaérek, már csak arra vágyom, hogy bezuhanjak az ágyba, így általában marad a gyors zuhanyzás. Pedig néha tényleg időt kellene szakítanunk ezekre a kis szeánszokra, hiszen annyira jól tudnak esni egy-egy hússzú nap után. 

Nem tudom, Ti, hogy vagytok vele, de nekem eddig, ha otthoni spa-ról volt szó, maximum a fürdőolajok és a fürdőbombák jutottak az eszembe, pedig ma már szerencsére ennél sokkal színesebb a paletta. Itt van például mindjárt két izgalmas termék a Calena-tól, amikkel - minden túlzás nélkül mondhatom, hogy - tényleg egy élmény a fürdőzés. A Calena márka különlegessége egyébként abban rejlik, hogy 100%-ban természetes, frissen, kézzel készített natúrkozmetikumokat kínál, minden termékük bio alapanyagból készül, ráadásul vegán, így nem tartalmaz állati eredetű összetevőket.




Na de most őszintén, mennyire találó már ez a bio fürdőcsokoládé és -fürdőtea elgondolás? És egyébként nem csak maga az ötlet, hanem a megvalósítás is szuper, ugyanis a csomagolásokat kibontva valóban egy igazi táblás csokival, és egy "szütyőnyi teával" találjuk szembe magunkat. 

Elsőként a Relax fürdőcsokoládét próbáltam ki, amiből a termékleírás szerint egy kockát kell a forró fürdővízbe dobni (azt nem írja, hogy pontosan mennyi vízbe), aztán várni, hogy a fincsi bio kakaóvaj, -kókuszolaj és -argánolaj kifejtse jótékony hatását. Én egy kicsivel kevesebb, mint fél kádnyi vízbe végül két kockát dobtam, és miután felolvadtak, belevetettem magam a fantasztikus illatú, tápláló fürdővízbe. Ami először feltűnt vele kapcsolatban, az az intenzív, mindent átható levendulaillat, amitől nagyon könnyen sikerült ellazulnom. Ugyan később - nyilván a tusfürdő miatt - a bőrömön már nem érződött, de a fürdőszobát kellemesen belengte a nyugtató levendula illata. Aztán a második kellemes élmény a víz bársonyossága volt. A csokiban lévő olajok, ahogy feloldódtak a vízben, szinte szó szerint selymessé tették azt. És ezáltal a bőrömet is. Hogy releváns véleményt tudjak mondani róla, úgy használtam, hogy egy jó 10-15 percet üldögéltem a vízben, majd utána a szokásos tusfürdőmmel lezuhanyoztam. Az igazat megvallva attól féltem, hogy a tusfürdővel majd "lemosom" a bőrömet körülölelő olajokat, és olyan száraz lesz utána, mint máskor, de szerencsére nem így lett. Konkrétan olyan volt, mintha fürdőzés közben már "beszívta" volna a bőröm a tápláló olajokat, és miután végeztem a fürdőzéssel, extra puha tapintású lett. Ügyeltem arra, hogy betartsam a leírásban szereplő utasításokat, ezért a fürdés végén épphogy csak felitattam a vizet egy törölközővel. Nem tudom, hogy ez önmagában mennyit segít abban, hogy ne legyen csontszáraz a bőröm, minden esetre ez a kis wellness-program egyben nagyon is működőképesnek bizonyult. Száradás után nyoma sem volt a feszülő érzésnek, úgyhogy én már az első használatkor a szívembe zártam ezt a kis csodát. Főleg azért, mert így még a testápolózást is megúsztam.

Egy tábla bio fürdőcsokoládé 24 tápláló kockából áll, ami - ha a gyártó javaslata alapján használjuk - azt jelenti, hogy egy-egy fürdőzés 125 Ft-ra jön ki. Ennyit szerintem bőven megér egy ilyen spa élmény.




A csokoládé után nagy izgalommal vágtam bele a Rózsatündér fürdőtea használatába is. Ahogy a képeken is látjátok tulajdonképpen egy géz-szerű anyagból készült szütyő van jó alaposan megtömve szárított virágszirmokkal, egy bio argánolajból és -kakaóvajból készült ápoló tömböcskével, és egy kevés fürdősóval.  A termékleírás szerint egyébként a rózsa mellett hibiszkusz szirmokat is tartalmaz, ami az egészségesen ragyogó bőrért felel. Természetesen a bio fürdőteát is a leírásnak megfelelően használtam, forró folyóvízbe dobtam a kis szütyőt, és hagytam, hogy a virágszirmok kellőképpen kiázzanak, majd jöhetett a fürdőzés. A csokihoz hasonlóan itt is nagyjából félig töltöttem a kádat, és a 15 perces relaxálás után egy tusfürdős zuhannyal zártam a szeánszot. Az illatélmény itt már jóval visszafogottabb volt, szinte csak egészen közelről lehetett érezni a fincsi kakaóvajjal fűszerezett virágillatot. Mivel a leírásban az szerepelt, hogy fürdés közben masszázs és peeling szivacsként is használható, óvatosan, hogy a kis szütyő szét ne jöjjön, végigmasszíroztam vele a lábamat és a karomat. Így a benne lévő bio kakaóvaj és -argánolaj tápláló hatása a fürdőzés után is megmaradt.

Maga a fürdőtea egyébként többször is felhasználható, és ez már önmagában is egy hatalmas előny, de ami miatt nekem nagyon szimpatikus lett ez a termék, az a tépőzáras megoldás. Így ugyanis a későbbiekben bármilyen szárított gyógynövényt fürdő-kompatibilissé tudunk tenni, és ez ugye a felfázásos időszakban például nagyon jól tud jönni.




Az első pár használat után azt kell mondjam, hogy mindkét termék fantasztikus, de tényleg. Az áruk a többi fürdőtermékhez képest semmivel sem drágább, - a fürdőcsoki 2.990 Ft-ba, a fürdőtea pedig 1.590 Ft-ba kerül - élményben és hidratáltságban viszont magasan az élmezőnyben van mindkettő. Én azt gondolom, hogy ha van rá lehetőségetek, egy próbát mindenképpen érdemes tennetek vele, ugyanis egy-egy ilyen Kleopátra-fürdő szuper lezárása lehet egy fárasztó napnak, vagy hétnek. Bármelyiket is választjátok - akár Karácsonyi ajándéknak - nem fogtok csalódni benne. A Calena termékeket többek között a Mediline áruházban, a Sweetland Shopban, az Életház Biocentrumban, a Hold Boltban, az Ezerjófűben, illetve online a Natúrangyal, az Egészségbolt, a Biocity, a Napibio és a Biobag webshopjából tudjátok megvásárolni. Debrecenieknek pedig külön öröm, hogy már a Lilith Beauty Centerben is elérhetőek a Calena termékek.


Ti próbáltátok már a Calena termékeit? Milyenek a tapasztalataitok? 
Fürdő vagy zuhany pártiak vagytok inkább?




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése