A TÖKÉLETES KARÁCSONYI AJAKRAVALÓ | PUPA I'M MATT LIP FLUID 003 CHARMING BURGUNDY

Éreztetek már valaha olyat, amikor megláttatok egy kozmetikumot, vagy megéreztétek egy parfüm illatát, hogy 'végre megvan a tökéletes, ami teljes egészében én vagyok'?  Én valami hasonlót éreztem, amikor megláttam Anitánál a Pupa karácsonyi termékei között az I'm Matt Lip Fluid gyönyörűséges 003-as Charming Burgundy árnyalatát. Az azért a teljes sztorihoz hozzátartozik, hogy alapjában véve is rajongok a vöröses árnyalatokért - annak ellenére, hogy csak igen ritkán van alkalmam viselni - de ez a roppant elegáns és kifinomult árnyalat egyből levett a lábamról. Ma szeretném Nektek is bemutatni, hiszen mivel a karácsonyi kollekció része, félő, hogy az ünnepi szezon után már nem lehet majd hozzájutni.




 Bár alapvetően - legtöbbször - nem a szép külcsín miatt veszünk meg egy kozmetikumot, mégsem mehetek el szó nélkül a meseszép csomagolás mellett. Ez a fényes arany borítás kifejezetten ünnepi hangulatot kölcsönöz a terméknek, és akkor a piros papírdobozkáról még nem is beszéltünk. A külsőségeket tekintve egy high end sminktermékkel is simán felvenné a versenyt a Pupa folyékony ajakrúzsa.

Szerencsére a belbecs is hasonlóan káprázatos. A Charming Burgundy egy félmatt finisű bordó csoda. A textúrája elképesztően bársonyos és egyáltalán nem szárítja az ajkakat, sőt, még azt is el tudom képzelni, hogy a száraz részeket sem emeli ki. A viselése szinte észrevehetetlen, főleg a korábban megszokott matt rúzsokhoz képest nagyon kellemes. Mivel extrémen pigmentált, már egy leheletvékony rétegben is tökéletesen fed. A lenti képeken is egy rétegben láthatjátok, méghozzá úgy, hogy egyetlen egyszer mártottam az applikátort a festékbe.




Az applikátora keskeny, hosszúkás fajta, és a vége enyhén vékonyított, így egész jól követi az ajkak formáját. Mivel egy elég erőteljes színről van szó, a szép és precíz felvitelért meg kell küzdeni, ha nem túl gyakorlott az ember lánya. De én azt mondom, hogy minden percet megér, amit elbíbelődünk vele, hiszen a végeredmény lenyűgöző.

Bár nem csókálló, a tartóssága így is átlagon felüli. Evés-ivás nélkül egy bő 6-7 órát moccanás nélkül kibír, és azt vettem észre, hogy enyhén meg is fogja a bőrt. Amiért pedig tőlem külön plusz pont jár neki, az az, hogy egyáltalán nem sárgítja a fogakat. 




Talán nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom, hogy már az első használat óta teljesen odáig vagyok a Charming Burgundy-ért. Így már valamivel jobban értem a márka körüli hype-ot, és biztos vagyok benne, hogy az állandó kollekció színei között is szét fogok nézni legközelebb. A Charming Burgundy 3.290 Ft-ba kerül, ami szerintem bőven korrekt ár érte. Ha szeretitek a különleges ajakra való termékeket, bátran ajánlom Nektek is a Pupa I'm Mat Lip Fluid-jait, akár ajándékba is. 


Ti ismeritek, használjátok a Pupa termékeit? Milyenek a tapasztalataitok?



Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése