14 NAPIG TARTÓ(S) MANIKŰR UV LÁMPA NÉLKÜL?

A Sally Hansen - Miracle Gel lakkjai nem mást ígérnek, mint, hogy UV lámpa nélkül 14 napig tartó(s) manikűrt lehet velük készíteni. Tudjátok rólam, hogy szeretem az újdonságokat, és a hosszútávú megoldásokat, így még decemberben megvásároltam a DM-ben (egy 25%-os kuponnal, merthogy a teljes árát azért sokallottam érte) a 440-es bordó színt tartalmazó kezdő csomagot, amihez járt egy fedőlakk is. Majd nem sokkal később jött a lehetőség, hogy kipróbáljak még néhány árnyalatot a kollekcióból, így ma 4 lakkot tudok Nektek részletesebben is bemutatni.




A 440-es Dig Fig mellett tehát hozzám került a 430-as halvány pasztell lila Créme de la Créme, a 190-es világos rózsaszín Pinky Rings és a 470-es vörös Red Eye árnyalat.

Mind a négy lakkról elmondható, hogy krémes állagú és könnyen kezelhető, bár a halvány lila a világos színéből adódóan eléggé csíkoz. A többi szín két rétegben gyönyörűen fed.

A száradási idejük teljesen rendben van, a két réteg színes lakk nagyjából 15 perc alatt teljesen megszárad, a fedőlakknak pedig kb. 5 perc kell. Összességében tehát egy bő 20 perc alatt elkészíthető manikűrről van szó. Azt vettem egyébként észre, hogy a világosabb színek gyorsabban száradnak, míg a két sötétebbnek valamivel több időre van szüksége a teljes száradáshoz.




Az ecsetükkel nem nagyon vagyok kibékülve, ugyanis az én körmeimhez túlságosan nagynak és bumszlinak érzem őket. Annyira széles a fejük, hogy a körömágynál nem tudok olyan szépen és precízen dolgozni velük, mint a vékonyabb fejű ecsetekkel. Persze némi gyakorlással bele lehet jönni, de azért gondoltam, nem árt, ha tudjátok, hogy itt bizony széles fejű ecsettel kell számolni. 

A színek már önmagukban is gyönyörű fényesre száradnak, de amit ez a fedőlakk művel velük, az egy csoda. De komolyan. Annyira extra durván fényes lesz tőle a végeredmény, mintha tényleg gél lakk lenne a körmeinken. A Créme de la Créme-nél ez annyira nem érvényesül, de a többinél elképesztő látványt nyújt. Az eltávolítása viszont sokkal egyszerűbb, mint egy gél lakknak. Habár valamivel ragaszkodóbb, mint a többi fedőlakk, acetonos lemosóval könnyedén eltávolítható.

Az egyetlen gyenge pontjuk a lakkoknak pont az, ami miatt én is megvettem a kezdő készletet, a tartósságuk. Természetesen azt én sem gondoltam komolyan, hogy egy mezei körömlakkot 14 napig kopás és mindenféle lepattanás nélkül tudok majd viselni, de azt, hogy az 5. napon már vállalhatatlanul néztek ki a körmeim, nem gondoltam volna. Sajnos mindegyik színre az a jellemző, hogy 3 nap után elkezd a körömvégekről (főként a széleken) lepattogni a festék, még a csúcs-szuper fedőlakk ellenére is. Persze a tartósság nagyban függ a köröm állapotától is, rajtam az utóbbi időben 4-5 napig egyedül az Essie lakkok maradtak meg, a többi általában a 2. vagy legkésőbb a 3. napon elkezdett lepattogni a körömvégekről. Azok viszont nem is ígértek 14 napos tartósságot. 




Ha jól emlékszem, a Sally Hansen - Miracle Gel lakkok 2.990 Ft-ért kaphatóak a DM drogériákban, a fedőlakkot is tartalmazó szettet pedig kb. 4 ezer Ft környékén lehet elhozni. Na most, ha van 75 pontunk, akkor kiválthatunk rá egy 25%-os joker-termék kupont, amivel máris sokkal barátságosabbnak tűnik az ára. Én úgy gondolom, hogy a színek nem annyira különlegesek, hogy önmagukban megérné őket megvenni, fedőlakkal és a 25%-os joker kuponnal viszont már egészen jó vételnek tűnnek. Ha valaki 14 napig tartó manikűrt keres, akkor annak továbbra is a shell lakk vagy a gél lakk lesz a megoldás, de ha hajlandóak vagytok kompromisszumot kötni, és egy 3-4 napig viselhető, de cserében extra fényes lakkozással kibékültök, akkor érdemes vetnetek egy pillantást ezekre a szettekre. 



Nektek, hogy tetszenek a Sally Hansen - Miracle Gel lakkjai? Próbáltátok már őket? 
Ha igen, milyenek a tapasztalataitok?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése