GLAMOUR NAPI BEAUTY SZERZEMÉNYEK | 2016. TAVASZ

Bár a mostani Glamour napokon nem szerettem volna túlságosan sok mindent venni - igazából csak egy arcmaszkra illetve egy övre lett volna szükségem - végül mégiscsak becsúszott még néhány dolog. És mivel a nagy részüket már ki is próbáltam, arra gondoltam, hogy Veletek is megosztom az első benyomásaimat.

Az Instagramon egyébként már mutattam is egy képet, amin szerepelt a termékek közül néhány, úgyhogy szerintem kezdjük ezekkel a sort. A nagy részük a DM-ből van, ahová egyedül a Dr. Organic csigagéles arcpakolásáért ugrottam be, de abból persze már egy darabot sem találtam. Úgy vettem észre, hogy az 50%-os akció miatt most mindenki nagyon rákattant a csigagéles cuccokra, mert szinte már mindenhol csak üres pultokat találtam. Nagyjából 5 DM-ben voltam egyébként, és az arcmaszkból már sehol nem volt egy darab se, úgyhogy emiatt egy picit csalódott voltam, de végül így sem távoztam üres kézzel. 




Mivel amúgy is tervezgettem már egy szemkörnyékápoló beszerzését, végül elhoztam a csigagéles család szemre való szérumát. Szerintem ez az egyik olyan kritikus terület, ahol a megelőzésre érdemes nagyobb hangsúlyt fektetni, hiszen így sokkal nagyobb eredményt tudunk elérni, mintha utólag próbálnánk eltüntetni a ráncokat vagy éppen a puffadt, sötét szemkörnyéki karikákat. Meglepő módon a szemkörnyékápoló sokkal lazább, hígabb állagú mint az arckrém és az arcpakolás, de ettől függetlenül bízom benne, hogy hosszú távon sikerül majd vele megelőzni, vagy legalább is időben eltolni a szem körüli ráncok kialakulását.

Két sminkterméket is vettem a DM-ben a L'Oreal-tól, hiszen náluk most is volt a dekor-kozmetikumokra egy 50%-os kedvezmény. És mivel a csereberélős kosárkában találtam még egy kupont, így két terméket tudtam elhozni fél áron. Az előző elfogyottas videóban már említettem Nektek, hogy a Super Liner szemhéjtus nekem nagyon bevált, így abból most mindenképpen szerettem volna egy utánpótlást. Szerencsére találtam is, méghozzá a legújabb Perfect Slim kiadásból. A kézfejemen már kipróbáltam, és gyönyörűséges intenzív, mély fekete színe van, most már csak abban reménykedem, hogy ezt is legalább annyira könnyű lesz majd használni, mint az elődjét.

A másik L'Oreal termék abszolút nem volt betervezve, de ott élőben annyira megtetszett, hogy féláron végül elhoztam. A La Palette Nude paletta a megjelenésekor nem igazán hozott lázba - bár az is igaz, hogy akkor még megvolt a Maybelline nude palettám, és feleslegesnek éreztem majd' 5 ezer Ft-ért beszerezni egy hasonlót - de időközben neki adtam Húgomnak a Maybelline nude palettát, és ennyiért ez most egy jó utánpótlásnak tűnt. Néhány színt már ki is próbáltam, és egészen ígéretesnek tűntek, úgyhogy hamarosan részletesebben is beszámolok majd erről a palettáról.




Az utolsó sminktermék a Müllerből van, ahová most is volt egy 20%-os végösszegi kupon a Glamour-ban, amit ugye minden termékre fel lehetett használni. Pont ezért én most is erre az időszakra időzítettem a tisztítószeres nagybevásárlást, és szerencsére a szükséges dolgok mellé tényleg csak egy-két "apróság" csúszott be. Az egyik az Estée Lauder Sumptuous Extreme szempillaspirálja volt, amit korábban már próbáltam, és abszolút elégedett voltam vele. Úgyhogy amikor megláttam, hogy ismét van belőle ez a kisebb, utazó méretű kiszerelés, úgy gondoltam, hogy elhozok belőle egyet. A teljes ára 2.200 Ft volt, és ugye még ebből jött le a 20% kedvezmény, úgyhogy ennyiért szerintem bőven megérte, mert intenzív használat mellett is minimum 3 hónapig ki fog tartani.

A spirál mellett a másik apróság egy intim mosakodó gél volt a Nivea-tól. Talán még emlékeztek a legutóbbi Pixibag-es videóra, abban említettem, hogy az X-epil hasonló terméke nagyon bejött, és mindenképpen szerettem volna belőle egy nagyobb méretű kiszerelést is. Viszont az az igazság, hogy se időm, se kedvem nem volt már átcaplatni érte a Rossmannba, úgyhogy amikor megláttam a Nivea Intimo-t, úgy döntöttem, hogy teszek vele egy próbát. Azóta minden nap ezt használom, és egyelőre ugyan azt a szintet hozza, mint az X-epil lemosója, úgyhogy nem bántam meg, hogy elhoztam. A teljes ára egyébként olyan 8-900 Ft környékén volt. 

A DM-ben most volt egy 25%-os kupon a Revalid vitaminra is, és mivel a korábbi kúrák során nagyon szépen rendbe hozta és megerősítette a körmeimet, úgy voltam vele, hogy ez egy jó alkalom arra, hogy feltankoljak belőle egy 90 db-os kiszereléssel.




Összességében véve bár több dolgot vásároltam, mint amit előre elterveztem, szerintem még így is sikerült az ésszerűség határain belül maradnom. És úgy érzem, hogy most tényleg olyan dolgokat vettem, amiket maradéktalanul el fogok tudni használni.

Nagyon kíváncsi vagyok, hogy Ti miket vásároltatok a 3 napos őrület alatt, úgyhogy ha van kedvetek, nyugodtan írjátok vagy mutassátok meg kommentben, hogy Ti miket vettetek. 


Ezek közül a termékek közül egyébként próbáltátok már valamelyiket? Ha igen, milyenek voltak a tapasztalataitok? Melyikről szeretnétek leghamarabb tesztet olvasni?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése