PASZTELL LAKKOK TAVASZRA | AVON SHEER CITRUS

Amikor februárban megláttam az Avon tavaszi újdonságai között a Sheer Citrus körömlakkot, szinte egyből tavaszi hangulatba kerültem tőle, és azonnal ki akartam próbálni ezt a kellemes, pasztell barack árnyalatot. A kezdeti lelkesedés viszont egy picit alábbhagyott, amikor élőben már nem jött át annyira ez a pasztell 'életérzés', de ettől függetlenül még így is tudott egy kis melegséget csempészni a szürke hétköznapokba.




A Sheer Citrus két másik - a rózsaszín Amped Up Pink és a világos kék Aqua Verve - árnyalattal együtt jelent meg idén márciusban a Nailwear Pro+ család tagjaként. A promóképek alapján nekem mindhárom árnyalat pasztellnek tűnt, de ahogyan a teszteket figyelgetem más blogokon, egyedül a kék az, ami a valóságban is pasztelles.

Az állaga egyébként számomra pont ideális, kellőképpen híg ahhoz, hogy ha bénázok is a felvitellel, akkor se kössön meg pingálás közben a lakk. Miután viszont sikerül tökéletesen felapplikálni, szinte pillanatok alatt megszárad.

Nagyon szép fényesre szárad a lakk, én fedőlakkot sem feltétlenül használnék hozzá, maximum csak azért, hogy az élettartamán javítsak egy picit. Ami alapvetően sem rossz egyébként, nálam átlagosan 4 napig bírta kopás vagy lepattanás nélkül, ahogy a legtöbb körömlakk, amit korábban is használtam.

Viszont van itt még egy dolog, ami miatt nem lett a szívem csücske a Sheer Citrus, ez pedig a fedőképessége. Sajnos önmagában annyira gyengén fed, hogy nekem még 2 réteg után is teljesen átlátszottak a körömvégek. És mivel ez egy kifejezetten élénk szín, a fehérebb színű körömvégeket elég rendesen kiemelte - ami nem a legszebb látvány - így szerintem mindenképpen érdemes felkenni belőle 3 réteget.

A következő képeken először kettő, majd három rétegben láthatjátok felkenve. 




A három rétegnek persze azért már valamivel több idő kell a teljes száradáshoz, de ha rászánjuk az időt, akkor egy nagyon szép kis tavaszias, barack színű manikűrt tudunk készíteni magunknak a Sheer Citrus körömlakkal. A teljes ára 1.398 Ft-ba kerül, de most egy bevezető akció keretében 699 Ft-ért tudjátok megvásárolni a katalógusból, vagy IDE kattintva a webshopból. Az igazat megvallva nekem egy picit vegyesek az érzéseim ezzel a körömlakkal kapcsolatban, de ez legfőképpen csak az elmaradt 'pasztell-hatás' miatt van. Ettől függetlenül szerintem a kék verzióval mindenképpen meg fogok próbálkozni, mert annak a swatch-ok alapján is nagyon tetszik a színe.


Nektek, hogy tetszik a Sheer Citrus árnyalat? Szeretitek az Avon körömlakkjait? 
Melyik a kedvenc tavaszi körömlakkotok?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése