TRICOVEL HAJNÖVESZTŐ VITAMIN

Korábban sosem voltam az a fajta lány, aki a haja hossza miatt aggódott volna, vagy bármiféle hajnövesztő kúrákba kezdett volna. Aztán tavaly nyáron egészen rövidre vágattam a hajam, és egy röpke 3 hónap alatt annyira elegem lett belőle, hogy intenzív hajnövesztésbe kezdtem. És bár korábban nagyon utáltam használni a ricinus olajat, most ismét elővettem, illetve gyakorlatilag mindent kipróbáltam (diófa levél tea, Panthenol spray), amiről valahol azt írták, hogy gyorsítja a hajnövekedést. Persze a  külsőleg használatos kencék mellett belülről is szerettem volna ráerősíteni a folyamatra, így többféle hajvitamint is kipróbáltam a DM saját márkásától kezdve egészen a Hairburst-ig. A nyár elején viszont még mindig csak nagyjából az állam vonaláig ért a hajam, így nem is jöhetett volna jobbkor a Tricovel tesztelési lehetősége, amiből egy 2 hónapra elegendő adagot kaptam. Mostanra a végére értem a kúrának, ezért gondoltam, hogy veletek is megosztom a tapasztalataimat a Tricovel hajvitaminnal kapcsolatban, hátha valaki hasonló problémával küzd, vagy éppen gondolkodik a kapszula megvásárlásán.




A Tricovel hajvitaminról azt érdemes tudni, hogy Olaszországból indult hódító útjára, és mintegy 100 éves kutatómunka áll mögötte. Itthon július környékén jelent meg a drogériákban és a gyógyszertárakban, Hajas László mesterfodrász ajánlásával, ami számomra már látatlanban is meggyőzővé tette a terméket.

A vitamin mellé csomagolt tájékoztató napi 1 kapszula szedését javasolja, így én is eszerint szedtem. Egy bő 2 dl folyadékkal szoktam bevenni még a reggeli előtt a szokásos vitaminjaimmal együtt. Valaki azt írta róla, hogy elég kellemetlen utóíze van, de szerencsére nekem ezzel nem volt bajom.

Az első pozitív tapasztalatokat nagyjából az első hónap után fedeztem fel, de nem a hajam, hanem a bőröm állapotával kapcsolatban. Közel fél éve elég erősen elkezdett korpásodni a fejbőröm és gyakorlatilag semmi nem tudta megszüntetni a problémát. Eleinte arra gyanakodtam, hogy talán a kevés folyadék miatt van nagyon kiszáradva a fejbőröm, ezért növeltem a folyadékfogyasztásomat, de sajnos nem lett jobb a helyzet. Kipróbáltam mindenféle ápoló, olajos hajpakolást, babáknak szánt sampont, a klasszikus korpás hajra való Head & Shoulders-t is. Az is megfordult a fejemben, hogy talán a szárazsampon lehet a hibás, ezért azt is minimálisra csökkentettem, de csak nem javult a helyzet. Aztán a Tricovel szépen lassan egy hónap alatt teljesen megszüntette a problémát és szerencsére azóta (gyorsan lekopogom) nem is jött elő.




Nem mellesleg a hajnövesztő hatása is egészen látványos: ahogyan a fenti képen is látszik, a kiinduló állapotban nagyjából csak az állam vonaláig ért a hajam. Kicsivel több, mint két hónappal később pedig már a vállamat súrolja. Szerintem ez durván egy 5 cm körüli növekedés lehet. Sok helyen azt olvastam, hogy átlagosan havonta 1 cm-t nő az ember haja, de nálam ez korábban sosem volt meg. Most viszont egész szépen beindult.

Cserébe viszont van némi bosszúság is: újra elkezdett hullani a hajam, amit korábban a Revaliddal sikerült megállítani, úgyhogy nem teljesen felhőtlen az örömöm.

A kapszula egyébként a drogériás hajnövesztő vitaminokhoz képest elég drága, az egy havi adagot legutóbb 7500 Ft-ért láttam a DM-ben, míg mondjuk egy Revalid vagy Biovanne fele ennyibe kerül, a saját márkás vitaminokat pedig 1500 Ft-ért meg lehet venni.

Őszintén szólva korábban egyik hajvitaminnal sem értem el ilyen látványos növekedést, és bár a korpásodást a Tricovel nagyon szépen rendbe rakta, mivel a hajhullással nem tudott mit kezdeni, én nem valószínű, hogy újra vásárolnám. Akinek viszont nincs ilyen jellegű problémája, annak érdemes lehet tenni vele egy próbát, ha szeretné felgyorsítani a hajnövekedést, vagy szeretne megszabadulni a korpától. Amit viszont nem szabad elfelejteni, hogy mindenkinek másként reagál a szervezete ezekre a készítményekre, így elképzelhető, hogy más akár mindhárom területen pozitív eredményt tud elérni vele.


Ti próbáltátok már a Tricovelt? Melyik hajvitamin vált be nektek a legjobban?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése