MEGLEPETÉSDOBOZ NŐKNEK ÉS FÉRFIAKNAK | ADAM & EVE BY PIXIBOX

2016. vége meglehetősen izgalmasan zárult a Pixibox rajongók számára, ugyanis a márka ezúttal egy igazán különleges meglepetésdobozzal készült az ünnepekre. A klasszikus, a natúr és a drogériás csomagok után végre megszületett az a doboz, ami nemcsak a nők, hanem a férfiak számára is tartogat kényeztető kincseket. Természetesen én is nagyon kíváncsi voltam az első férfi-női dobozra, úgyhogy rögtön a nyitás után le is adtam a rendelésem, és szerencsére most sem kellett csalódnom/csalódnunk.





Ahogyan azt a Pixiboxnál már megszokhattuk, minden kiadás eltérő csomagolást kap, és ez az Adam & Eve doboznál sem volt másként. Egy nagyon praktikus, fiókszerű dobozba kerültek a meglepetések, amit én egyszerűen imádok. Tökéletes tároló az íróasztalomon lévő apróságoknak.




Na de nézzük, hogy mi lapult a dobozban, mert mégiscsak ez lenne a lényeg.




Kezdjük máris az egyik legnagyobb kedvencemmel, az AA Ethnic beauty testápolóval, aminek annyira fantasztikus illata van, hogy mostanra szinte az egészet elhasználtam. Ha jól tudom, itthon a Kedvenckrémem webáruház forgalmazza az AA termékeket, a dobozban kaptunk hozzájuk egy 20%-os kedvezménykupont is, amit elég gyanús, hogy fel fogok használni, mert ez a testápoló egyszerűen zseniális. Az illata valami mennyei, nagyon finom, visszafogott édeskés illat, egyáltalán nem tolakodó, de a bőrön egész sokáig érződik. Nem egy túlságosan nehéz krém, viszont szuperül hidratál még ebben a hideg időben is, úgyhogy ezt bátran merem nektek is ajánlani, ha valami különlegességet kerestek.

Volt még egy AA kozmetikum a férfiak számára is, egészen pontosan az Energy Up Aquatic arckrém. Ez egy nagyon könnyed állagú, gyorsan felszívódó, enyhén pasis illatú arcápoló, ami a C vitamin tartalmának köszönhetően frissebbé varázsolja az arcbőrt. A vőlegényem ilyenkor télen ennél sűrűbb és táplálóbb arckrémet szokott használni, így erre visszatérünk majd valamikor tavasszal.

Ha már a pasis cuccoknál járunk, akkor jöjjön egy Nivea termék, ami szintén a férfiaknak készült. A Men Creme-ből 2 db-ot is kaptunk, amit én egyáltalán nem bánok, mert amellett, hogy ez egy nagyon szuper kis kence, a picike mérete (30 ml) miatt simán elfér még a legkisebb férfitáskában is. És bár én a kozmetikumok terén nem nagyon hiszek az univerzális dolgokban (szerintem ritka az a termék, ami arcra is ugyan olyan jó, mint például testre), a Nivea Men Creme elvileg használható arcra, testre és kézre is.




Volt még a csomagban egy uniszex karkötő a Raven Factories-től, ami egyikünk stílusához sem passzol igazán, úgyhogy ezt valószínűleg el fogjuk majd ajándékozni.

Szintén uniszex termékként került a dobozba a Szakállasember Belga tusfürdője, aminek enyhe csokoládé illata van. A csoki illat mellett van valami furcsa mellékillata is, de erre egyelőre nem tudtam rájönni, hogy pontosan mi lehet. Semmiképpen sem mondanám kellemetlennek, inkább csak szokatlannak. Natúr termék lévén, nem habzik annyira mint a legtöbb drogériás tusfürdő, viszont elég jól tisztít, és szerencsére a hidratáló képességével sincs probléma.

Az AA testápoló mellett a másik nagy kedvencem a Hansaplast Star Wars-os sebtapasza volt. Egyikünk sem nagy rajongója a sorozatnak, viszont a sebtapaszért mind a ketten teljesen odáig vagyunk. Azt nem mondom, hogy magamra is ragasztanám, de attól függetlenül nagyon jópofának tartom, és szerintem nagy rajongóknak ajándékba zseniális lehet.




Két termék van már csak hátra ebből a kiadásból. A Waltz7 vegán tusolóbombája azok számára lehet leginkább érdekes, akiknek nincs otthon fürdőkádjuk, és emiatt eddig kimaradtak a nagy fürdőbomba lázból. A használata nagyon egyszerű, a kicsomagolt tablettát a tusoló aljába kell helyezni közvetlenül a vízsugár alá, ahol az lágyan pezsegve feloldódik és varázslatos illatárba borítja a fürdőt. Bár nekünk szerencsére van itthon fürdőkádunk, legtöbbször mégis zuhanyozni szoktam, úgyhogy nagyon örültem ennek a terméknek. Egyelőre még nem próbáltam ki, de az illata a tasakon keresztül mennyei, úgyhogy már alig várom, hogy bevethessem.

Az utolsó termékpár most is egy illatminta volt, ezúttal a Prada-tól. Sokan nem szeretik ezeket a mintákat, én viszont mindig nagyon örülök nekik, mert így olyan illatokat is kipróbálhatok, amiket magamtól biztosan nem emelnék le a polcról. A Pixiboxnak köszönhetően találtam rá például a Paco Rabanne - Olympea és a Nina Ricci - Les délices de Nina illataira is, amiket aztán nagy méretben is megvásároltam. Na de visszatérve a Prada illataira, a női változat most annyira nem ragadott magával, a férfi viszont annál inkább. A La Femme illat nekem olyan semmi extra kategória, enyhén púderes és talán virágos is, de egyáltalán nem mondanám különlegesnek. A férfi L'Homme füstös, meleg aromája viszont totál levett a lábamról. Ezt szerintem érdemes nektek is megszaglászni, ha valami különlegesebb illattal szeretnétek meglepni életetek párját.


Bár első ránézésre nekem úgy tűnt, hogy ez most inkább egy pasis doboz lett, utólag már egyáltalán nem mondanám rá, hiszen ha az uniszex termékeket is belevesszük, akkor 6 db terméket mi nők is bátran használhatunk ebből a kiadásból. A karkötőt leszámítva mindennek örülök, szerintem nagyon jól kihasználható és izgalmas lett az első Adam & Eve dobozka. Hatalmas gratula Pixiéknek, én már alig várom a folytatást! :)


Nektek, hogy tetszett az első Adam & Eve by Pixibox összeállítás? Ti is megrendeltétek ezt a kiadást? Melyik a kedvenc terméketek ebből a dobozból?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése