A BŐRÁPOLÁS ÚJ GENERÁCIÓJA - BALEA TESTÁPOLÓ SPRAY

Bár mostanában jócskán jól el vagyok látva testápolókkal, a múltkor amikor a DM-ben nézelődtem, megakadt a szemem a Balea testápoló spray-jén. Fogalmam sincs, hogy vajon mikortól kapható, de én most találkoztam vele először, és mivel korábban még nem próbáltam spray formátumú testápolót, úgy gondoltam, hogy elhozok belőle egyet a másik 10 darab mellé. Aztán végül annyira megszerettem a maga kis egyszerűségével együtt, hogy úgy gondoltam, erről Nektek is mesélnem kell. 




Nem tagadom, hogy elsősorban a spray-s kiszerelése miatt vettem meg. Korábban ugyanis próbáltam már Balea testápolót, de az nem igazán vált be, úgyhogy ha ez is normál tubusos csomagolásban lett volna, akkor valószínűleg simán továbbsiklik rajta a szemem.

Igazából a kíváncsiság hajtott, hogy vajon hogyan lehet egy viszonylag sűrű krémet spray formátumúvá varázsolni úgy, hogy közben a hidratáló hatása is megmaradjon, és ne egyszerűen egy vízszerű valamit permetezzen az ember magára.

Az első használat viszont minden kétségemet elűzte, és ezzel együtt minden várakozásomat felülmúlta. Ezzel a kis cuccal gyakorlatilag fél perc alatt végzek a testápolózással. Zuhanyzás után a törölközőszáraz bőrömön gyorsan végigszaladok vele egy vékony rétegben, várok egy percet, amíg teljesen megszáradok és a testápoló is beszívódik, aztán már öltözhetek is. Nincs felesleges várakozás, nincs az, hogy utána alig bírod magadra rángatni a ruhát, mert mindenhol ragadsz, szóval tényleg nagyon praktikus.

Arról már nem is beszélve, hogy az olyan nehezen hozzáférhető részeket is simán le tudom vele fújni, mint pl. a hátam, amihez korábban vagy segítséget kellett kérnem a vőlegényemtől, vagy egyszerűen kimaradt az ápolásból az a terület.




Az illata nagyon kellemes, friss tisztaságillat. Az Instán valaki kérdezte, hogy a Niveára hasonlít az illata, vagy inkább parfümös beütésű. Egyértelműen inkább a Nivea, legalábbis én ebben semmi extra illatot nem érzek.

És a legjobb az egészben, hogy a hidratáló hatása is teljesen rendben van. Nincs utána feszülő, húzódó, viszkető bőr, úgyhogy nálam telitalálat ez a darab. Azt pedig még nem is mondtam, hogy a Balea termékekhez híven az ára is nagyon baráti. Ha jól emlékszem nagyjából 7-800 Ft-ba kerül, ennyiért szerintem bőven megéri megvenni.




Szóval ha szeretnétek kipróbálni valami egészen újat testápolási fronton, ami kellemesen hidratál, töredékére csökkenti a testápolózási és a "száradási" időt, és még árban is jó, akkor bátran merem nektek ajánlani. Nálam mostantól bérelt helye van a fürdőszobában. 


Próbáltátok már a Balea-nak ezt a spray-s testápolóját? nektek bevált? 
Melyik a kedvenc testápolótok?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése