AVON MARK. - LAVENDER SKY KÖRÖMLAKK

Egy jó ideje nem próbáltam már új körömlakkot, így nagyon megörültem, amikor az AVON csapata meglepett az új Mark. kollekció Lavender Sky árnyalatával. A tavasz közeledtével amúgy is előszeretettel használok a körmeimen ilyen kicsit szürkésebb beütésű lilát, úgyhogy örömmel vetettem bele magam a tesztelésbe.




Otthon már volt egyénként néhány hasonló árnyalatom, pl. a Life is Love az Anny-től, de ennyire intenzív lilát még nem próbáltam. Azt vettem észre egyébként, hogy ez a szín engem hajlamos sápasztani, pont emiatt kíváncsi is voltam, hogy hogyan fog majd mutatni a bőrtónusom mellett, de szerencsére nem lett tőle hulla színem. Érdekes, mert az üvegben nekem valahogy tompábbnak tűnik a színe, mint a körmökre kenve, de ettől függetlenül szerintem így is nagyon szép.

Az állaga elég hamar belopta magát a szívembe. Kellőképpen folyós, így nem kell extra gyorsan dolgozni vele ahhoz, hogy szépen fel lehessen vinni. Normál idő alatt szárad, ez az első rétegnél nagyjából 5 percet jelent,  a másodiknál pedig kb. 8-10-et. Két réteg szerintem bővel elegendő belőle, ugyanis egyáltalán nem csíkoz és szerencsére a pigmentáltsága is teljesen rendben van.  




Az ecsete olyan, mint a többi AVON Gel Shine körömlakknak: hosszú és vékony, a vége pedig egyenesen vágott, de ettől függetlenül precízen lehet vele dolgozni a körömágybőrnél is. 

A "normál használat melletti" tartósságáról sajnos nem tudok érdemben nyilatkozni, mert egy ideje már gél lakk van a körmeimen alapként, és azt szoktam festegetni. Így egyébként 3 nap után kezdett megkopni a körömvégekről, de úgy, hogy azért elég rendesen igénybe voltak véve a körmeim (mosogatás, gépelés, takarítás).

Nagyon szeretem benne azt, hogy fedőlakk nélkül is fényesre szárad, bár tény, hogy a gél lakk hatástól azért elég messze áll.




Összességében szerintem egy nagyon helyes kis körömlakk lett a Lavender Sky. Olyan hű de nagyon extra tulajdonsága nincs, engem viszont a színe teljesen magával ragadott, úgyhogy biztosan jó párszor elő fog még kerülni a tavaszi szezonban. Ha Ti is szeretitek az efféle lilás árnyalatokat, és szeretnétek egy jó fedőképességű, viszonylag gyorsan száradó körömlakkot kipróbálni, akkor érdemes lehet tennetek vele egy próbát. 


Ti szeretitek az AVON körömlakkokat? Melyik a kedvenc körömlakk márkátok, amiben még sosem csalódtatok?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése