MAX FACTOR - BREAK THE RULES KOLLEKCIÓ

Nemrég jelent meg a drogériák polcain a Max Factor legújabb, 'Break the rules' kollekciója, ami egy szempillaspirált, egy áttetsző szemöldökzselét és ajakkontúr ceruzát, illetve néhány matt ajakrúzst tartalmaz.

A kollekció fő üzenete az, hogy szegd meg a szabályokat - a sminkelésben is. A koncepció az volt, hogy kompromisszum mentes sminktermékeket hozanak létre, azaz: olyan szemillaspirált, amely szempillagöndörítő nélkül is ívelt pillákat eredményez, olyan matt rúzst, ami egyben hidratálja is az ajkakat, olyan szemöldkformázót, ami fixál és formáz is, és bármilyen színű szemöldökön használható, illetve egy olyan ajakkontúr ceruzát, amit minden rúzs alá használhatunk.

Ez az elgondolás nekem nagyon tetszett, ezért izgatottan vetettem bele magam a tesztelésbe, és arra gondoltam, hogy egy hétköznapibb smink keretében kipróbálom és bemutatom nektek a teljes kollekciót.




Talán nem mondok újat azzal, hogy a Break the rules esetében is az ajakra való termékek hoztak a legjobban lázba. És bár egy jó ideje már tombol nálam a nagy rúzsmánia, érdekes, mert ajakkontúr ceruzát korábban szinte egyáltalán nem is használtam. Nyűgnek éreztem minden egyes színhez külön ajakkontúr ceruzát is venni, ezért ezekkel én sose foglalkoztam. Ettől függetlenül ahogy nézegettem, a drogériákban ilyen áttetsző ajakkontúr ceruzát nem nagyon lehet kapni egyik márka kínálatában sem, így ilyen tekintetben ez a Max Facor Colour Elixir Universal ajakkontúr ceruza eléggé úttörőnek számít. Számomra egyébként egy picit olyan visszás ez a termék, hiszen az az elgondolás, hogy az áttetszősége miatt bármilyen rúzs alá használható, tényleg szuper univerzálissá teszi, viszont a hátránya is pont ebből adódik, hiszen használat közben nem látjuk, hogy éppen jó helyre kentük-e fel. Így nem biztos, hogy olyan magabiztosan lehet használni, mint egy színezett verziót. Én ettől függetlenül szívesen használtam a hozzá kapott rúzs alá, és ahogy észrevettem, a tartósságán is sokat javított. Egyébként egy nagyon krémes textúrájú kontúr ceruzáról van szó, viszont ebből a krémességből adódóan hegyezés után sokszor elmaszatolódott, letört a hegye. Az ára olyan 2900 Ft körül van, ami eléggé borsos. Éppen ezért nem vagyok biztos benne, hogy újra fogom vásárolni, miután elfogy.

A Colour Elixir Velvet Matte rúzs viszont azonnal levett a lábamról. Matt finish, nude szín, kellemesen krémes állag, nekem ennyi bőven elég ahhoz, hogy megkedveljek egy rúzst. Én a 05-ös Nude árnyalatot próbáltam, ami egy tökéletes hétköznapi szájszín. Ahogyan majd a lenti képen is láthatjátok, nem szárad full mattra, így nem is lesz csontszáraz érzése tőle az embernek, inkább egy kicsit olyan bársonyos hatást ad az ajkaknak. Ha jól tudom, 3500 Ft-ba kerül, ami drogériés viszonylatban soknak tűnhet, viszont tényleg egy szuper kis darab, úgyhogy ha egy gazdagon hidratáló matt rúzst kerestek, akkor bátran merem nektek ajánlani. 




Volt még a kollekcióban egy Natural Brow Styler transzparens szemöldökformázó, ami elvileg fixálja és formázza is a szemöldököt. Az az igazság, hogy ezzel a termékkel több problémám is van, ami abszolút személyes, tehát más adottsággokkal rendelkező lányoknak ez nem biztos, hogy problémát jelent. Az egyik dolog, ami miatt nem igazán tudtam megszeretni, hogy mivel nem túl dús a szemöldököm, önmagában ez a termék nekem édes kevés volt. Fixálásra persze jó, de ahhoz előtte valamivel még ki kell töltenem a szemöldökömet, hogy mutasson valahogy. Nagyon sok szemöldökformázó viszont már önmagában is tartalmaz fixálót, így felesleges még ebből is rákenni egy réteget. Alapvetően egyébként nem szárad keményre, tehát egészen természetes hastát tud kölcsönözni a szemöldöknek akkor, ha valakinek alapból erőteljes, sűrű és dús szemöldöke van. A másik problémám pedig az, hogy óriási a keféje, gyakorlatilag akkora, mint egy normál szempillaspirálnak. Így ha valakinek nagyon vékonyka a szemöldöke, akkor elég sokal kell pepecselni, hogy precízen el tudja igazgatni vele a szálakat. Teljes áron egyébként 2900 Ft környékén kapható.

A szem környékén maradva nézzük meg gyorsan a szempillaspirált is, ami a 2000 Calorie Curl Addict nevet viseli. Eredetileg dúsít és hosszabbít, bár ahogyan a lenti képen is láthatjátok, nálam a dúsítás része egy kicsit elmaradt. Viszont hosszabbnak tűntek tőle a pilláim, úgyhogy nyugodt szívvel engedtem el a göndör hatást. A keféje hagyományos, nem szilikonos, és elég nagy bumszli, de ettől nem kell megijdeni, mert könnyedén ki lehet festeni vele a rövidebb szempillaszálakat is. Abszolút természetes hatást lehet vele elérni, így hétköznapra egy jó választás lehet. Nem pereg, nem maszatolódik, és az eltávolítása sem eszeveszetten macerás, úgyhogy én szívesen vettem elő. Ha jól tudom, kb. 3000 Ft-ba kerül.

Végül jöjjön egy kép a hétköznapi sminkről, amit a Max Factor 'Break the Rules' kollekciójának termékeivel készítettem. 




Próbáltatok már valamit a Break the Rules kollekcióból? Melyik a kedvenc Max Factor terméketek?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése