TAVASZI MAYBELLINE ÚJDONSÁGOK

A Maybelline idén tavasszal is nagyon sok izgalmas dekorkozmetikai újdonsággal jelentkezik, de ezúttal a színek helyett az "alapokra" helyezték a hangsúlyt. Van itt alapozó, korrektor paletta, szemöldökformázó és szempillaspirál is, szóval minden olyan "finomság", ami egy szép smink alapját adja. Ha követitek a márka amerikai Instagram oldalát, akkor néhánnyal már találkozhattatok is ezek közül. Engem most a szemöldökformázók érdekeltek a leginkább, de azért, hogy egyben láthassátok az összeset, készítettem egy hétköznapi sminket is az újdonságokkal.




Annak ellenére, hogy a Fit me alapozó matt hatású, kíváncsiságképpen kipróbáltam, hogy vajon mit művel az én száraz-érzékeny bőrömmel. Számomra is meglepő módon, hiába matt felületet adott neki, egyáltalán nem szárított. Az állaga egyébként elég híg, és a fedése is gyengécske, így azoknak tudom ajánlani, akiknek nincs sok bőrhibájuk, és egy természetes, "nomakeup makeup" hatású alapozót keresnek. Az ára nagyon kedvező, ha minden igaz ez lesz a legolcsóbb Maybelline alapozó a maga 2.000 Ft-os árával.

Az alapozó által el nem fedett bőrhibákra is kapunk egy új terméket, ami a Mastercamo névre hallgat. Ez egy 6 színből álló korrektorpaletta, aminek a jobb alsó színe egy nagyon természetes, visszafogott, aranyos beütésű highlighter. Egy hétköznapi sminkbe is szuperül beilleszthető, mert egyáltalán nem olyan feltűnő, arcbavágós fajta. A korrektorok egyébként egész jól elfedik a kisebb bőrhibákat, a bal felső sárgásabb szín pedig tökéletes a szem alatti sötét karikák eltüntetésére.




Érkezik a The Falsies Push Up Drama utódja is, a The Falsies Push Up Angel szempillaspirál, aminek nagyon érdekes keféje van. Gyakorlatilag olyan, mint egy fésű, szempillaspirálhoz képest nagyon kevés sörte van rajta, viszont ettől függetlenül nagyon könnyű vele szép eredményt elérni. Azt szeretem benne a legjobban, hogy ennek a ritkás sörtének köszönhetően, minden egyes pillát be tud fedni külön-külön. Dúsítást én nem igazán tudtam vele elérni, így azoknak ajánlom, akik szeretik a természetes hatású pillákat és kipróbálnának valami egészen forradalmi újdonságot.

A kedvenc szekciómat hagytam a végére, a szemöldökformázókat, ebből két újdonság is érkezik. A Brow Precise Fiber Volumizer egy waxos állagú "szemöldökfesték", ami olyan apró szálacskákat tartalmaz, amiket a szempillaspiráloknál már megszokhattunk. Ezáltal sokkal intenzívebben fel tudja tölteni a szemöldököt, mint a sima színezők. Önmagában mondjuk nekem kevés lenne, a L'Oreal Brow Artist szemöldökceruzával viszont fantasztikusan működik. Természetesen dús szemöldököt tudok vele készíteni, ami a benne lévő fixálónak köszönhetően egész nap a helyén marad. Egyszerűen imádom, az egész kollekcióból ez a kedvencem. 

A másik szemöldökre való termék egy kiemelő ceruza, a Brow Precise Perfecting Highlighter. Ez nem egy klasszikus értelemben vett highlighter, hiszen nem fényes, nem csillámos, inkább egy korrektorra hasonlít. Ha ezzel emeljük ki a szemöldökünk körüli részt, akkor sokkal határozottabb és precízebb formát tudunk adni neki. Szerintem hasznos és praktikus kis darab, bár amíg az ember lánya nem próbálja ki és nem látja a különbséget, addig nem biztos, hogy égő vágyat fog érezni a kipróbálására.




Mivel az új kollekcióban ajakra való termék nem volt, így a NYX 'San Paolo' árnyalatú Soft Matt Lip Cream-jét használtam az ajkaimra, a szemeimre pedig a Maybelline Color Tattook közül az 'On and On Bronze' árnyalat került. Az arcomon kontúrként a Catrice Prime and Fine kontúrpalettát használtam, pirosítóként pedig a Bourjois 'Rose Frisson' árnyalatát.




Én összességében nagyon elégedett vagyok a termékekkel, és mindegyiket bátran merem Nektek is ajánlani, főleg a szemöldökformázókat. Ha pedig csak egy dolgot próbáltok ki ezek közül az újdonságok közül, akkor az mindenképpen az a Brow Precise Fiber Volumizer legyen. Ezt tuti, hogy Ti is imádni fogjátok.


Nektek hogy tetszenek a Maybelline újdonságai? mit próbáltatok legutóbb a márkától?


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése