NYEREMÉNYJÁTÉK

Nagyon régóta szerettem volna valamilyen formában meghálálni nektek azt a rengeteg szeretetet, amit az elmúlt 5 év során kaptam tőletek, és azt hiszem, most sikerült megtalálnom erre a legjobb megoldást. Összeállítottam egy kisebb csomagot, amire most kizárólag azok jelentkezését várom, akik már követik az oldalt akár a blogon, akár Facebookon, akár Instagramon.




Mivel amúgy is sokat töprengtem mostanában az INSPIRÁL-LAK csatorna sorsán, hogy hogyan tudnám még élvezetesebbé tenni a számotokra, ezért arra gondoltam, hogy összekötöm a kettőt. Hiszen akik már régebb óta itt vannak, azoknak amúgy is van egy kialakult képük a csatornáról, akkor meg miért is ne mondhatnátok el a véleményeteket.

A játékban tehát most csak azok vesznek részt, akik már régebb óta követik az INSPIRÁL-LAK-ot valamelyik platformon, és kitöltik ezt a nagyon rövid, 5 perces KÉRDŐÍVET. Ezt lejjebb görgetve itt helyben is megtehetitek. 

A válaszadás névtelenül történik, viszont egy e-mail címet meg kell adni a kérdőívben, hiszen ott fogok mindenkit értesíteni az eredményről. 

A nyertes pedig az alábbi szuper csajos, pink szettet fogja kapni:
- Yamuna - Natural Beauty fürdőbomba
- Avon Little Lace Dress parfüm
- Avon Mark körömlakk

Jelentkezési határidő: 2017.06.17.
Sorsolás: 2017.06.18.



Sok sikert kívánok mindenkinek, és nagyon köszönöm, ha segítitek a munkámat 
a kérdőív kitöltésével! :)


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése