MIT REJTETT A 2017-ES KARÁCSONYI PIXIBOX?

Talán észrevettétek, hogy egy jó ideje már nem volt Pixiboxos bemutató poszt a blogon. Leginkább azért, mert úgy éreztem, hogy mindenem megvan, amire arcápolás/testápolás/sminkelés frontos szükségem lehet. A karácsonyi kiadás márkái viszont annyira lázba hoztak, hogy úgy döntöttem, ezt a dobozt semmiképpen sem fogom kihagyni. Végül ez lett az én magamtól-magamnak karácsonyi ajándékom, és mivel Instagramon nagyon sokan kíváncsiak voltatok, hogy mit rejtett a doboz, arra gondoltam, hogy itt is bemutatom  a "résztvevőket" egy kicsit részletesebben.




Az igazat megvallva, amikor megtudtam, hogy a MAC is képviselteti magát ebben a kiadásban, a többi márka már nem is igazán érdekelt. Persze ez nem teljesen igaz, mert nagyon kíváncsi voltam a Schwarzkopf termékre is, hiszen az egyik nagy kedvencemet, a BC Miracle Rose Oil-t is egy Pixiboxnak köszönhetően tudtam kipróbálni, és az azóta is nagy kedvencem. Minden esetre a MAC  nagyon birizgálta a fantáziámat, amiről azt lehetett tudni előre, hogy egy slágertermék lesz a dobozban. Első körben én valamilyen mini rúzsra gondoltam, de végül nem az került a dobozba, hanem egy deluxe mini az In Extreme Dimension 3D szempillaspirálból. Sok fórumon írták, hogy ezt egy sima vásárlás mellé is odaadják ajándékba, de én ettől függetlenül örülök neki, mert egyrészt én akárhányszor vásároltam a MAC-ben, sosem kaptam még mintát ajándékba, másrészt pedig szempillaspirálom sem volt tőlük, így legalább ezt is ki tudom próbálni. 

És ha már az előbb szóba került a Schwarzkopf, akkor gyorsan jöjjön az ő termékük is. Sajnos a képről lefelejtettem a BC Scalp Genesis Shooting sampont, amit kifejezetten érzékeny fejbőrre fejlesztettek ki. Ebből egy 30 ml-es utazó méret került a dobozba. Azért is maradt le a képről, mert ezt már aznap kipróbáltam, hogy megérkezett a csomag. Nekem mostanában elég száraz a fejbőröm, és hajszárítás után gyakran viszket is, úgyhogy egész jó tesztalany leszek. Nyilván egyetlen alkalom után még nem művel csodát, éppen ezért nem is szeretnék most messzemenő következtetéseket levonni. Ha beválik, akkor mindenképpen fogtok még róla hallani.




Az egyik kedvenc kézkrémem is belekerült a dobozba, méghozzá egy 75 ml-es, teljes kiszerelésben. Az Eucerin pH5 kézkrémről már egy tavalyelőtti posztban is ódákat zengtem, és bár azóta jó pár márka kázkrémét kipróbáltam, az Eucerin még mindig benne van a TOP3-ban. Ez számomra egy kifejezetten téli kézkrém, nagyon sűrű az állaga, így én inkább csak esténként szoktam kenegetni vele a kezeimet. Nemrég pont elfogyott, úgyhogy ennek is nagyon örülök, mert így megvan az utánpótlás.

A BABÉ márkától korábban még nem próbáltam semmit. Az az igazság, hogy én teljesen abban a hitben voltam, hogy nekik csak gyermekeknek való testápolási termékeik vannak, de most kiderült, hogy nem. A dobozba ugyanis egy micellás arctisztító zselé került, méghozzá teljes kiszerelésben. A leírás szerint ez egy habzó gél, ami hatékonyan távolítja el a sminket és a mindennapi szennyeződéseket. Betain tartalma növeli a bőrsejtek regenerációját, édesgyökér hatóanyaga pedig nyugtat, és segít enyhíteni az esetleges bőrgyulladást. Ez a habzó formula nagyon izgin hangzik, már alig várom, hogy kipróbálhassam.




A legnagyobb meglepetést - azt hiszem mindannyiunk számára - a Versace Crystal Collection parfüm trió okozta. Azt persze lehetett tudni, hogy 3 Versace parfüm is lesz a dobozban, de én azt gondoltam, hogy a klasszikus 1 ml-es kiszerelést kapjuk majd, mint amilyen a korábbi Pixikben is volt. Ehhez képest egy olyan deluxe mini szett került a dobozba, amit elvileg csak a repterek duty free üzleteiben lehet kapni. Szerintem ennek azok is örülnek majd, akik amúgy nem kifejezetten szeretik a Crystal vonalat, hiszen ezek a kis 5 ml-es szépségek ajándéknak is tökéletesek.

Az összes Pixibox közül, amit eddig próbáltam, nálam egyértelműen ez viszi a pálmát. Szerintem egy nagyon különleges összeállítás lett, igazi karácsonyi meglepetés. Az összes terméknek nagyon örülök, mert mindegyiket fogom tudni használni, úgyhogy nekem abszolút megérte az 5990 Ft-ot.


Nektek, hogy tetszik a karácsonyi kiadás? Ti megrendeltétek a dobozt? 


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése