VISZLÁT 2017, HELLO 2018!

Az év vége, és az újév első napjai nálam mindig visszatekintéssel és tervezgetéssel telnek. Bár tavaly elmaradt az összefoglaló itt a blogon, idén semmiféleképpen sem szerettem volna kihagyni. Egyrészt mert néha jól esik nosztalgiázni, másrészt pedig azért, mert ez az év nagyon sok izgalmat tartogatott számomra mind magánéleti szempontból, mind pedig a blog szempontjából. Ezek  az élmények viszont év közben elhalványulnak, és a napi teendők miatt sokszor már arra sem emlékszem, hogy mi történt velem az előző héten, nem, hogy az év elején. Ezért ilyenkor előveszem a határidőnaplómat meg az Instagramot, és végigpörgetem az elmúlt évet, hogy egy picit újra átélhessem ezeket az élményeket.




A január idén is nagyon lassan indult, a nagy karácsonyi ünnepáradat után ez valahogy mindig így van. Az ember egy kicsit megpihen a decemberi őrület után, tervezget, nagy célokat szövöget, esetleg még fogadalmakat is tesz, hogy aztán év közben legyen mit megszegni. Azt hiszem 2017 volt az első év, amikor már nem tettem semmiféle fogadalmat, és ezen 2018-ban sem szeretnék változtatni. Rájöttem, hogy sokkal többre megyek azzal, ha reális célokat tűzök ki magam elé, mintsem olyan fogadalmakat, amikről már a kitaláláskor tudom, hogy úgysem fogom tudni őket sokáig megtartani, mert olyan nagy erőfeszítéseket kellene tennem értük, amikből egy is bőven elég. De erről majd később. A szürkeség ellenére egy pozitívum mégiscsak volt januárban, méghozzá az, hogy elolvastam Kollár Anna - Modern Istennők kézikönyvét, amit annyira megszerettem, hogy még a karácsonyi ajándékötletek között is ajánlottam. Tökéletes év eleji olvasmány, mert segít az elengedésben és abban, hogy hogyan hozzuk ki magunkból a lehető legtöbbet.

Februárban kezdett beindulni az év, már ami a blogot illeti. Részt vettem egy Maybelline bloggertalálkozón, és sok-sok beauty újdonságot kipróbáltam. A legnépszerűbb posztok ebben a hónapban a Balea testápoló spray és a kedvenc NYX termékeimről szóló bejegyzések voltak.




A tavasz nagyon gyorsan eltelt. Márciusban megérkezett hozzánk Maci, a golden retriver kutyus, aki azóta már kész felnőtt lett. És ebben a hónapban indítottam útjára az esküvős sorozatot itt a blogon, amiből eddig 4 rész készült el. Írtam az esküvő menetrendjéről, a stílusról és színekről, a menyasszonyi ruháról és a meghívóról is egy-egy posztot. Így, hogy már túl vagyunk a nagy napon, tervben van még egy összefoglaló, amiben a kedvenc képeimet szeretném megosztani veletek, remélem mielőbb sort tudok majd keríteni rá. Addig is, ha van kedvetek, nézzétek meg a rövid videónkat, ami az esküvő legszebb pillanatiból készült.

Áprilisban belevetettem magam egy online webdesign tanfolyamba, májusban pedig a húgomék és a sógoromék esküvőjére készültünk gőzerővel. A blogra ezért kevesebb időm maradt, viszont így is született néhány bejegyzés. A Catrice HD Liguid Coverage alapozóról szóló poszt például a mai napig az egyik leglátogatottabb. 




A két esküvő után szusszantunk egy rövidet, majd ráfeküdtünk a sajátunkra. Persze gyakorlatilag az egész év az esküvőszervezésről szólt, de mégis itt kezdtük el egyre valóságosabbnak érezni a dolgot. A nyár egyébként nagyon tartalmasra sikerült. Részt vettem a Maybelline Blogger School-on, ahol rengeteg hasznos tanácsot kaptam videógyártással és blogolással kapcsolatban. Azt hiszem, ezeknek a gyakorlatba való átültetésére most lesz majd csak igazán időm. Lejutottam egy pár napra a Balatonra is, ami nagyon sokat segített abban, hogy egy picit feltöltődjek. Esténként sokat sétáltunk a Békás tónál és a Stadion környékén, ezek miatt a zöld területek miatt imádom annyira Debrecent. Voltunk Campus fesztiválon, és kipróbáltam a sárkányhajózást is, úgyhogy tényleg nem unatkoztam egy percig sem.

Szintén nagyon sokat segítettek a feltöltődésben azok a kívánságlistás könyvek, amiket sikerült  az éven elolvasnom. Ezeknek egy részét Instagramon meg is osztottam veletek, sőt, néhányból még a blogon is született bejegyzés. A két nagy kedvencem Meik Wiking - Hygge című könyve, és a Minimalisták, Joshua Fields Millburn-től és Ryan Nicodemus-tól. Mindkét téma nagy hatással volt rám, így még egy-egy önálló posztot is szenteltem nekik. A hyggeről itt, a minimalizmusról pedig itt írtam.




Az ősz beköszöntével egyre izgatottabbak voltunk az esküvő miatt, és alig vártuk, hogy végre elérkezzen a nagy nap. Legalábbis én. :D (Igazság szerint a vége felé már inkább azt vártuk, hogy túl legyünk rajta.) De utólag azt mondom, hogy megérte, mert nagyon jól éreztük magunkat, és ahogy láttuk, a vendégeink is. Bár nagyon sok minden "kiesett" aznapról, szerencsére a csodás fotókon és a videón sikerült megörökítenünk minden fontos pillanatot. A szervezkedés mellett igyekeztem azért a bloggal is foglalkozni. Októberben került ki a minimalista Glamour napi tippes posztom, amit ti is nagyon szerettetek. És ebben a hónapban néhány sajtórendezvényre is el tudtam menni, nagyon érdekes és izgalmas élmény volt ősszel karácsonyi kollekciókkal ismerkedni.

2017 utazás szempontjából is emlékezetes marad számomra, ugyanis a nászutunkat egy régi bakancslistás helyen, Rómában töltöttük. November elején mentünk, és négy napot voltunk a városban, de ez a négy nap olyan tartalmas volt, mintha legalább két hetet töltöttünk volna ott. Az idő fantasztikus volt, meg is jegyeztem a férjemnek, hogy az itthoni őszi időjárást simán elcserélném az ottanira. Gyönyörű helyeken jártunk, és a csodaszép időjárásnak köszönhetően óriási sétákat tettünk a városban. Bár nem vagyok egy nagy kávés, Rómában azért én sem hagyhattam ki, és persze rengeteg tésztát és pizzát ettünk. Felejthetetlen élmény volt, úgyhogy biztosan vissza fogunk még menni. 




Szépen lassan elérkezett a december, és ezzel az év vége is. Az első hetekben próbáltam előre készülni, és megvenni mindenkinek az ajándékát, hogy a nagy csúcsforgalomban már ne kelljen bevásárlóközpont közelébe mennünk. Ez azért többnyire sikerült is. A szeretteim mellett saját magamat is megleptem egy kis aprósággal. Hosszú kihagyás után megrendeltem a Pixiboxot, aminek minden egyes darabját imádtam. És ha december, akkor nem maradhatott el az Inspirációs napló sem. A 2018-as már az ötödik, de úgy látom, hogy még most is annyira szeretitek, mint a legelején, úgyhogy remélem, hogy sokatokat végig fog kísérni a következő éven. Az ünnepeket egyébként most is otthon töltöttünk a szüleinknél vidéken. Végigjártuk a rokonokat, rengeteget ettünk és beszélgettünk, jól éreztük magunkat. Holnap pedig már a barátainkkal készülünk elbúcsúztatni az óévet, hogy aztán nekivághassunk egy újabbnak.




És hogy hogyan tovább? Ahogyan a poszt elején is írtam, 2018-ra sem teszek fogadalmakat, inkább csak amolyan iránymutatást, merthogy néhány dologban szeretnék változni/változtatni. Szeretnék például jobban odafigyelni magamra és az egészségemre. Ez igaz a szűrővizsgálatokra, és a mozgásra is. Mivel a stressz és a folyamatos ülőmunka nem a legjobb páros, eldöntöttem, hogy hetente egyszer el fogok járni jógázni. Így remélhetőleg testileg és szellemileg is felfrissülök majd. Szeretnék többször nem-et mondani, és egy kicsit önzőbb lenni. Szeretnék kevesebbet rohanni és kapkodni, mert rájöttem, hogy ezeknek tényleg semmi értelme. Szeretnék  kevesebbszer mások elvárásainak (véleményének) megfelelően cselekedni és kevesebbet görcsölni a dolgokon, mert igaz az a mondás, hogy felesleges 5 percnél többet szánni arra a dologra, ami 5 év múlva nem fog számítani. És persze a bloggal kapcsolatban is vannak ám terveim, de tudjátok, hogy nem szeretek ígérgetni, így ezekről majd kicsit később mesélek.


Most pedig Ti jöttök! Meséljetek, nektek, hogy telt 2017? 
Milyen tervekkel vágtok neki 2018-nak? 


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése