AVON ULTRA COLOUR BOLD RÚZS | BLUSH BRIGHTS

Habár az első komolyabb sminkes élményeim - mint talán a legtöbb lánynak - nekem is az AVON-nal voltak, az utóbbi időben kicsit háttérbe szorult nálam ez a márka. Az ok nagyon egyszerű. Miután elköltöztem otthonról, fogalmam sem volt, hogy álljak neki új tanácsadónőt keresni, ahhoz pedig nem volt kedvem, hogy a netes rendeléseimet egy vadidegen tanácsadótól vegyem át. Így aztán maradt az online katalógusból való ácsingózás. Most viszont a Digital Divas-os szeretetcsomagban egy rúzst és egy körömlakkot is kaptunk az AVON-tól, így itt volt a lehetőség, hogy felelevenítsem a márkával kapcsolatos régi emlékeket. 




Az én csomagomban az Ultra Colour Bold színmegújító család Blush Brights árnyalata lapult, ami első ránézésre egy kellemes, tavaszias rózsaszín árnyalat.

Néhány szót ejtenék a csomagolásról, ugyanis szerintem van annyira különleges, hogy nem mehetünk el mellette szó nélkül. Azon túlmenően, hogy egy masszív fekete műanyag öleli körül magát a rúzst, nekem nagyon szimpatikus a kupakon lévő "ablakos" megoldás. Így ugyanis, ha több árnyalatunk is van ugyanabból a családból, egy szempillantás alatt megtalálhatjuk a keresett színt, anélkül, hogy ki kellene nyitogatni az összes rúzsunkat.

A honlapon azt írják róla, hogy a hagyományos AVON rúzsokhoz képest ez gazdagabb hidratáló formulával, értékes olajokkal és E-vitamin tartalommal bír, illetve SPF15-ös fényvédőt is tartalmaz. Bár a többi - jelenleg kapható - AVON rúzzsal nincs összehasonlítási alapom, azt így is bátran ki merem jelenteni, hogy az egyik legtáplálóbb rúzs, amit ebben az árkategóriában próbáltam. A finisét félmattnak mondanám, ami az én második legnagyobb kedvencem a matt után. A kellemesen krémes formulának köszönhetően pedig nem szárítja az ajkakat, így akár elő-hidratálás nélkül is bátran használhatjuk.




Az árnyalat nevéhez hűen, egy kifejezetten élénk színnel van dolgunk a Blush Brights esetében. Ha megnézitek a lenti képet, szerintem Ti is egyet fogtok velem érteni abban, hogy a pigmentáltsága várakozáson felüli, a kézfejemen lévő színminta ugyanis egyetlen húzással készült. 

A tartósságra sem lehet panasz, 3 órát simán kibír moccanás nélkül. Persze evés-ivással ez az idő nyilván kevesebb, de láttunk már ennél jóval rosszabb teljesítményt is magasabb árkategóriában, szóval én azt mondom, hogy 1.700 Ft-ért ez teljesen rendben van így.




Azt kell mondjam, hogy nagyon kellemes tapasztalatokkal zártam az AVON-nal való kapcsolatom felmelegítésének első fejezetét, úgyhogy bátran merem Nektek is ajánlani, hogy kísérletezgessetek a színekkel. Ennek örömére én már gyorsan ki is néztem néhány árnyalatot a 3D rúzsok közül, amiket valószínűleg egy AVON standon fogok majd beszerezni. Addig is a következő részben a csomag másik tagja, a Nailwear pro+ Savage árnyalatú körömlakkja lesz a középpontban. Remélhetőleg ott is ehhez hasonló pozitív élményekről számolhatok majd be Nektek.

Az aktuális katalógust egyébként itt tudjátok megnézni. Szerintem érdemes végiglapozgatni, ugyanis szuper karácsonyi akciók vannak benne, úgyhogy ha szeretnétek már most beszerezni néhány ajándékot, jó alternatíva lehet ez is.



Ti szeretitek, használjátok az AVON rúzsait? Milyenek a tapasztalataitok? 
Melyik a kedvenc árnyalatotok?




Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése