KEDVENC RÚZSOK A NESZESZEREMBŐL

Szombaton "nagytakarítást" tartottam a táskámban, és vele együtt a neszeszeremben is, ahonnan összesen 7 db szájra való kence került elő. Általában ezekkel úgy vagyok, hogy mindig van egy kedvencem, amit 2-3 héten keresztül éjjel-nappal viselek. Ilyenkor persze az otthoni sminkelés után a munkahelyre is magammal viszem az aktuáls darabot, hogy napközben is tudjak igazítani a sminkemen. Aztán jön egy újabb kedvenc, és az előző elfelejtődik, és a neszeszerben marad. Na hát valahogy így jutottam el a szombati állapothoz. Aztán annyira megörültem a rég elfeledett kincseimnek, hogy gyorsan "fel is próbáltam" őket, aztán meg arra gondoltam, hogy akkor egyúttal már befotózom őket, és írok Nektek róluk egy kis összefoglalót. Mint amolyan kedvenc rúzsaimról.




Az összes közül a Chanel -79 Saga árnyalata került a legrégebben a neszeszerembe. Ezt még valamikor tavaly, vagy tavalyelőtt vettem akciósan a Müllerben. Egy nagyon kellemes kis darab. Ahogyan a fenti képen is látjátok, nagyon szép természetes, rózsás színe van, amolyan 'my lips but better' darab. Nagyon szeretem viselni, mert eszméletlenül krémes a textúrája. Korábban már írtam is róla a blogon, ha van kedetek ITT elolvashatjátok. 



 
A másik régi nagy kedvencem a MAC - Kinda Sexy árnyalata, ami a 2015-ös kedvenceim közé is bekerült. Ez a matt vonalból való, de szerencsére egyáltalán nem kellemetlen érzés viselni. Nem húzódnak, nem feszülnek tőle az ajkak, mégis hozza egy matt rúzs tartósságát. Nekem ez a tökéletes nude árnyalat.




A Pupa Jelly Glow ajakbalzsamát tavaly ősszel szereztem be. Az I'm matt lip fluid után mindenképpen szerettem volna még kipróbálni tőlük néhány ajakra való kencét, és éppen egy hűvös-esős napon jártunk az üzletben, így jó ötletnek tűnt az ajakbalzsam. Ez a 001-es árnylat, aminek nagyon enyhe pinkes színe van. Felkenve mondjuk nem sok minden látszik belőle, mégis nagyon sokszor került elő nálam ez az ajakbalzsam, mert kellemesen hidratálja az ajkakat és az illata is nagyon finom cukorkás.




Szintén ősszel került hozzám az Alverde limitált kollekciójából a 20-as Nude Plum árnyalat. Ahogy a képen is látszik, ez már egy erőteljesebb, kifejezetten őszi színű rúzs. Kellemesen gazdag a textúrája, a színe pedig kevésbé intenzív egy rétegben, de nagyon jól lehet építeni, így gyakorlatilag bármilyen alkalomra bevethető.




A L'Oreal - J Lo's nude rúzsát az őszi Glamour napokon vásároltam, amikor egy hétköznap is horható, visszafogott, krémes textúrájú, hidratáló rúzst kerestem. Elég nehéz volt a drogériák sárgás fényében eldönteni, hogy melyik lesz a megfelelő szín, de végül szerintem sikerült jól döntenem. Egy rétegben egy nagyon minimális színe, inkább azt mondanám, hogy szinte csak fénye van, de én nem szoktam építgetni, mert akkor olyan fura szürkés beütése lesz.




December végén jutottam hozzá a L'Oreal jóvoltából a Gold Obsession kollekció 4 színéhez, amik közül a Rose Gold árnyalat rögtön be is került a neszeszerembe. A kollekcióban lévő rúzsok különlegessége, hogy nagyon apró arany darabkákat tartalmaznak, amik extra csillogást adnak az ajkaknak. A sötétebb színeknél elég furán hat ez a csillogás, kicsit olyan 80-es évek diszkó hangulatát idézik, viszont a Rose Gold árnyalatnál szinte alig észrevehetőek a csillámok, így ezt nagyon szívesen hordom természetes, nappali sminkekhez.




A 7 rúzs közül a Sleek Matte Me kollekciójának Bittersweet árnyalata a legfrissebb szerzemény. Ezt a színt Hédinél láttam először, és rögtön bele is szerettem, úgyhogy amikor legutóbb a Müllerben jártam és eszembe jutott, gyorsan meg is vettem magamnak. Ez a MAC matt rúzsához képest sokkal-sokkal mattabb látszatra is, és érzetre is. Néha, amikor több rétegben viszem fel, kicsit olyan érzésem van, mintha krétaporral kentem volna be a számat. Ettől függetlenül, vagy éppen ezzel együtt eszméletlenül tartós egyébként, 8 órát szinte mozdulatlanul kibír még evéssel, ivással és beszélgetéssel is. Sőt, sokszor még a nap legvégén is alig tudom levakarni magamról. Az ára nagyon baráti, ha jól emlékszem, olyan 2 ezer Ft környékén mozog, úgyhogy szerintem én több árnyalatot is be fogok még szerezni belőle, mert egy nagyon megbízható kis darab.

A fenti ajakkencék mindegyikét nagyon szeretem valami miatt, és ahogy így utólag elnézem, sikerült többféle finisű, árkategóriájú és színű darabot összeválogatnom, úgyhogy remélhetőleg így mindannyian találtok majd köztük egy-egy ígéretes darabot.

 
Ti próbáltátok már ezek közül valamelyiket? Ha igen, nektek bevált? Melyik az aktuális kedvenc ajakterméketek?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése